Модульно-компетентнісний підхід у навчанні – один із важливих аспектів у підвищенні рівня професійної підготовки кваліфікованих робітників ПТНЗ

Такою була тема секції педагогічних працівників зварювальних, електрорадіотехнічних та металообробних професій, проведеної 27 вересня 2016 року на базі ДПТНЗ «Луцьке ВПУ».

 

   Відкрив засідання керівник секції, методист НМЦ ПТО у Волинській області Георгій Грушка, який зазначив важливість впровадження у навчально-виробничий процес нових державних стандартів із професій, заснованих на професійних компетенція, що сприятиме активізації  пізнавальної діяльності учнів.

  Інна Семенюк, заступник директора НМЦ ПТО з навчально-методичної роботи, розповіла про особливості апробації робочих навчальних планів, які розроблені на основі ДСПТО, заснованих на професійних компетенція, з професій «Електрогазозварник», «Електрозварник ручного зварювання» та  детально зупинилась на питаннях методики розробки робочих навчальних програм з навчальних предметів.

  Результати апробації робочих навчальних планів та програм з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» у своєму виступі висвітлив викладач Володимир-Волинського ВПУ Ігор Романюк, який зупинився на позитивних моментах при використанні модульної системи, яка сприяє систематизації навчального матеріалу та підвищенню рівня професійної компетентності учнів.

   Змістовний матеріал із питань впровадження у навчально-виробничий процес особистісно-орієнтованого навчання, спрямований на формування позитивного інтересу до професії, як умови впровадження модульного навчання, запропонувала присутнім  Антоніна Міндала - методист ДПТНЗ «Луцьке ВПУ».

   Керівник секції проаналізував результати Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності учнів з професії «Верстатник широкого профілю», обласних конкурсів та олімпіад з професій «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Електрогазозварник», та зупинився на першочергових заходах, спрямованих на удосконалення роботи з обдарованими учнями.

  У рамках заходу відбувся обмін досвідом роботи з питань використання у педагогічній практиці інноваційних підходів при формуванні професійної компетентності майбутніх робітників.

   На завершення учасники секційного засідання прийняли відповідні рішення та ознайомились із навчально-матеріальною базою та комплексним методичним забезпеченням із професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».