Модульно-компетентнісний підхід у навчанні – один із важливих аспектів у підвищенні рівня професійної підготовки кваліфікованих робітників ПТНЗ

23.09.2016 17:10

Такою була тема секції педагогічних працівників зварювальних, електрорадіотехнічних та металообробних професій, проведеної 27 вересня 2016 року на базі ДПТНЗ «Луцьке ВПУ».

 

   Відкрив засідання керівник секції, методист НМЦ ПТО у Волинській області Георгій Грушка, який зазначив важливість впровадження у навчально-виробничий процес нових державних стандартів із професій, заснованих на професійних компетенція, що сприятиме активізації  пізнавальної діяльності учнів.

  Інна Семенюк, заступник директора НМЦ ПТО з навчально-методичної роботи, розповіла про особливості апробації робочих навчальних планів, які розроблені на основі ДСПТО, заснованих на професійних компетенція, з професій «Електрогазозварник», «Електрозварник ручного зварювання» та  детально зупинилась на питаннях методики розробки робочих навчальних програм з навчальних предметів.

  Результати апробації робочих навчальних планів та програм з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» у своєму виступі висвітлив викладач Володимир-Волинського ВПУ Ігор Романюк, який зупинився на позитивних моментах при використанні модульної системи, яка сприяє систематизації навчального матеріалу та підвищенню рівня професійної компетентності учнів.

   Змістовний матеріал із питань впровадження у навчально-виробничий процес особистісно-орієнтованого навчання, спрямований на формування позитивного інтересу до професії, як умови впровадження модульного навчання, запропонувала присутнім  Антоніна Міндала - методист ДПТНЗ «Луцьке ВПУ».

   Керівник секції проаналізував результати Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності учнів з професії «Верстатник широкого профілю», обласних конкурсів та олімпіад з професій «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Електрогазозварник», та зупинився на першочергових заходах, спрямованих на удосконалення роботи з обдарованими учнями.

  У рамках заходу відбувся обмін досвідом роботи з питань використання у педагогічній практиці інноваційних підходів при формуванні професійної компетентності майбутніх робітників.

   На завершення учасники секційного засідання прийняли відповідні рішення та ознайомились із навчально-матеріальною базою та комплексним методичним забезпеченням із професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».

Назад